Bliv en del af World Wide Oktoberfest Booking Teamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Spændende rejse job. (specielt for studenter m.m.)

 

Er du interesseret i at skabe gode kundeoplevelser? Se verden? Muligvis dyppe fødderne lidt i den fantastiske verden af event management?

Så er det måske dig vi mangler for at fuldføre vores booking hold til den internationale Oktoberfest!

Vi kender alle til oktoberfestkonceptet med de famøse Lederhosen, wienerschnitzler og store øl.

World Wide Oktoberfest startede i 2009, med den mission at dele den autentiske oktoberfest oplevelse med verden.

I år vil vi, i 7 uger - uge 37-43 - dele ud af oktoberfestånden på 7 forskellige lokationer i 6 forskellige byer fordelt på 4 forskellige lande. Derfor har vi brug for det helt rigtige team med et tæt velfungerende samarbejde, for at skabe den bedst mulige oplevelse for vores gæster.

Bookingholdet er Oktoberfestens direkte bindeled til gæsten. Det består af vores Booking manager, Anika, og 2 friske teamplayere, hvoraf du kunne være én af dem.

Som en del af booking, har du meget kundekontakt, og der er meget koordinering både op til og under åbningstid. Vores primære fokus er at koordinere billetter og sørge for den gode kundeoplevelse, men som en del af Oktoberfestholdet, arbejder vi alle tæt sammen om at forberede teltet til åbning hver uge og pakke ned igen efter festen.

Derfor er der også fysisk arbejde involveret.

Rollen her tilbyder meget frihed under ansvar, og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver.

Såsom f.eks.:

  • Kundevejledning og bookinghjælp
  • Forberedelse af billetpakker
  • Opsætning af telt inventar (f.eks. borde, bannere, duge m.m.)
  • Indtjekning af gæster
  • Management af vores souvenirsalg
  • Nedpakning

Dette er kun få eksempler på arbejdsopgaver du kan forvente. Vi arbejder ud fra faste rammer, men ikke 2 uger vil nogensinde være ens, når vi arbejder med events og mennesker.

Derfor sætter vi også pris på en medarbejder, som tør kigge ind i langsigtede løsninger og optimeringer, og som siger til, når de har en god idé. Til gengæld tilbyder vi en arbejdsplads, hvor du med gode idéer og effektivt arbejde, altid kan påtage dig mere ansvar, skulle du ønske dette.

 

Lyder ovenstående som noget for dig, og kan du nikke genkendende til nedenstående:

  • Du er en selvstændig medarbejder, som ikke frygter ansvar
  • Du trives i en omskiftelig hverdag og hjælper hvor nøden er størst
  • Du er ikke bange for at tage fat og tage beslutninger når udfordringer opstår
  • Du har hold engagement og er forberedt på at være en del af et tæt sammenknyttet team
  • Du sætter pris på en arbejdsplads, der tillader dig at vokse og ikke sætter grænser for ansvarsudvikling
  • Du kommunikerer både mundtligt og skriftligt engelsk på et forståeligt niveau.

Så er du muligvis den vi leder efter!

 

Tidligere erfaring indenfor event og/eller kundeservice, er et plus.

Taler du Svensk, er dette også et plus, men ikke et krav

 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte mig på anika@wwoktoberfest.com

Jeg vil besvare alle henvendelser indenfor et par dage.

 

Ansøgning sendes til anika@wwoktoberfest.com

Jobsamtaler afholdes løbende, så ansøg hurtigst muligt.

 

Praktisk info:

Jobstart: d. 11/9-2024

Slutdato: d. 27/10-2024

 

Honorarløn som B-indkomst

Logi og transport er inkluderet, og vil ikke blive trukket fra din løn.

Mad er inkluderet på event dage. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tønder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Oktoberfest ApS, Gl. Færgevej, 6792 Rømø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6094412

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet